POGOSTA VPRAŠANJA
Izberite zaupanje!
Z željo, da vam olajšamo zadeve smo za vas pripravili odgovore na najbolj pogosta vprašanja. V koliko ne najdete odgovora na svoje vprašanje smo vam na voljo na navedenih kontaktih.
Kako odpreti s.p.?
Ustanovitev s.p.-ja opravimo na VEM točkah. Ob obisku VEM točke potrebujete osebno izkaznico in davčno številko. Na točki VEM bodo opravili vpis v poslovni register na podlagi vaših podanih naslednjih podatkih: ime podjetja, skrajšano ime podjetja, sedež podjetja, svoje osebne podatke (ime, priimek, EMŠO, naslov, davčno številko), podatke o zakonitem zastopniku (ki je pogosto ista oseba kot ustanovitelj) in seznam dejavnosti, ki jih boste opravljali (v skladu s standardno klasifikacijo dejavnosti iz leta 2008 – SKD). Točka VEM poskrbi tudi za vpis v davčni register. Svetujemo vam, da imate že vnaprej pripravljene tudi naslednje odgovore na vprašanja in sicer način vodenja računovodstva in predviden dobiček (predlagamo, da napoveste dobiček 0 eur, da se izognete plačilu akontacije).
Katere novosti prinaša PKP5?
Peti paket ukrepov v ospredje postavlja zaščito delovnih mest, skrb za starejše in preprečevanje širjenja okužb s COVID-19. Zajema ukrepe na področju zdravstva, dela, socialnega varstva, gospodarstva, vzgoje in izobraževanja, izvrševanja kazenskih sankcij in pravosodja, kmetijstva, gospodarstva in prehrane ter infrastrukture.Več informacij najdete tukaj!
Kakšna je višina stroškov pri popoldanskem s.p.?
Prispevki za popoldanski s. p. za tiste, ki so zaposleni za 40 ur ali več tedensko znašajo skupaj 73,48 € mesečno, pri čemer znašajo za pokojninsko in invalidsko zavarovanje 36,56 € eur ter 36,92 € za zdravstveno zavarovanje.
Več informacij najdete tukaj!
Kontaktirajte nas
Se že veselimo vašega sporočila ali klica!